למה עסקים קטנים ובינוניים צריכים לשקול פרסום בטלוויזיה דווקא עכשיו?
בעידן הדיגיטלי, פרסום בטלוויזיה ממשיך להיות כלי מרכזי בעולמות השיווק והמיתוג. כשמטרת העסק היא לחשוף את המותג לקהל רחב ובמהירות, הפרסום בטלוויזיה מהווה פלטפורמה ייחודית ומוכחת המספקת תוצאות משמעותיות בזמן קצר.
לטלוויזיה יכולת ייחודית לגעת בצופים באופן בלתי אמצעי, לשלב בין ויז'ואל מרהיב לסאונד מרגש ולהעביר מסרים פרסומיים בצורה חווייתית ומזמינה. היתרון המרכזי הוא, כמובן, היקף החשיפה. בישראל, מדי ערב, עשרות ומאות אלפי צופים נחשפים לתוכן פרסומי בטלוויזיה – בין אם בפרסומות מסורתיות, בתוכן ממותג, או בחסויות בתכניות מובילות. כך, כל קמפיין מצליח להגיע לקהל מגוון ולהשפיע עליו באופן כמעט מיידי.
אז מה זה בעצם רייטינג?
רייטינג הוא מדד פופולרי שמסייע להבין את היקף הצפייה בתוכנית או בפרסומת. בישראל, הרייטינג נמדד על ידי מכשירי מדידה שהוצבו בבתים של מדגם מייצג באוכלוסייה, והוא מתעדכן מדי יום. כל נקודת רייטינג מייצגת כ-1% מכלל משקי הבית, כלומר, אם יש לתוכנית מסוימת רייטינג של 10 נקודות, פירושו הוא ש-10% מהאוכלוסייה צפתה בה. המשמעות היא שפרסום בזמן צפיית שיא, כאשר הרייטינג גבוה, חושף את המותג לקהל עצום.
באמת כדאי לפרסם בטלוויזיה ?
אם אתם בעל עסק, ותיק או צעיר, כנראה שאתם כבר צועדים בערוצי הפרסום הדיגיטליים: פייסבוק, גוגל, טיקטוק ואולי גם פרסום באתרי התוכן הישראליים.
יחד עם זאת, הפרסום בטלוויזיה מציע כמה יתרונות ייחודיים בהשוואה לפרסום ברשתות החברתיות, והם יכולים להיות משמעותיים במיוחד למותגים שמעוניינים להגיע לחשיפה רחבה ומהירה ולבסס אמון עם קהלים מגוונים.
הנה כמה מהיתרונות המרכזיים:
חשיפה רחבה ומשמעותית: לטלוויזיה יש יכולת להגיע בו-זמנית למיליוני צופים, והיא מציעה חשיפה רחבה מאוד, במיוחד בשעות צפיית השיא. אם קמפיין בטלוויזיה זוכה לרייטינג גבוה, המשמעות היא שהמותג נחשף לקהל עצום בזמן קצר.
אמינות ויוקרה: פרסום בטלוויזיה נחשב לפלטפורמה יוקרתית. צופים נוטים להאמין למסרים שעולים בפרסומות בטלוויזיה, מה שמחזק את האמינות של המותג ואת מעמדו.
השפעה רגשית גבוהה: לפרסום בטלוויזיה יש כוח חזותי וקולי חזק במיוחד, והוא יוצר חוויות שמעוררות רגשות ומעבירות מסרים בצורה ישירה.
קהל מגוון ורחב טווח: הטלוויזיה מגיעה לכל שכבות הגיל והאוכלוסייה, כולל קהל שאינו בהכרח משתמש פעיל ברשתות החברתיות.
שליטה במותג ובמסר: פרסומת טלוויזיונית מופיעה על המסך במלואו, ללא תחרות עם מסרים אחרים כפי שקורה בפיד ברשתות החברתיות.
רוצה לבדוק אם פרסום בטלוויזיה
מתאים לעסק שלך?
השאר פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
זו ההזדמנות שלך לגדול!
כמה זה עולה לי ?
אם שאלתם את עצמכם כמה עולה לפרסם בטלוויזיה, לצערינו זו שאלה רחבה מידי: בתחום הפרסום בטלויזיה קיימים מגוון פרמטרים שמגדירים את האופן בו יתומחר הקמפיין.
• סוג הפרסום (חסות, תוכן שיווקי, תשדיר)
• אורך התשדיר (החל מ 6 שניות ועד 30 שניות בממוצע)
• רצועת השידור (PrimeTime, Off Prime, Pre-Prime)
• הרייטינג של התוכנית
• תקופת הפרסום (למשל, לפני החגים העלות גבוהה יותר, בזמן החגים העלות נמוכה)
למה עסקים קטנים ובינוניים צריכים לשקול פרסום בטלוויזיה דווקא עכשיו?
רבים חושבים שפרסום בטלוויזיה מתאים רק לתאגידים גדולים עם תקציבים עצומים – אבל המציאות שונה לחלוטין. כיום, בזכות פורמטים גמישים ומחירים מותאמים, גם עסקים קטנים ובינוניים יכולים להיכנס לעולם הטלוויזיה.
דווקא בתקופה הזו, שבה הקהל הישראלי מבלה שעות רבות מול המסכים, זו הזדמנות חד-פעמית לחשוף את המותג שלך במחירים אטרקטיביים וביעילות גבוהה.
תשומת הלב הגבוהה של הצופים לתכני הטלוויזיה, יחד עם הזמן המוגבר שהם מבלים בצפייה, הופכים את הטלוויזיה לכלי שיווקי עוצמתי במיוחד בתקופה זו.
מוכנים לצאת לדרך ?
נשמח לעבור את הדרך ביחד איתכם ולספק לכם מקצועיות בתכנון, מחירי מדיה סופר-אטרקטיביים ויחס אישי בסטנדרט שלא הכרתם.